کد خبر: 45840

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس به آسیا برگشت/ شکست سپاهان در اولین تجربه محرم

تیم فوتبال پرسپولیس در شب شکست سپاهان، در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان را شکست داد.

به گزارش «فرهیختگان»، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیک پرسپولیس برابر التعاون عربستان به برتری دست یافت  و سپاهان بازی را به النصر عربستان واگذار کرد.پ

امیدهای پرسپولیس برای صعود با شکست التعاون زنده ماند

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و التعاون عربستان از گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 در ورزشگاه شهرآموزش دوحه آغاز شد که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان به اتمام رسید.

شاگردان یحیی گل محمدی با ثبت اولین برد خود 4 امتیازی شده و به رتبه سوم جدول صعود کردند و سعودی ها همان شش امتیاز قبلی صدرنشین باقی ماند.

نویدکیا با باخت استارت زد

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر عربستان از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب (به وقت ایران)، در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه جاسم بن‌حمد قطر مقابل هم صف‌آرایی کردند که النصر به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.

عبدالرزاق حمدالله در دقایق 29 و 48 گلزنی کرد. سپاهان در دقیقه 76 توسط محمد محبی به گل رسید که داور مسابقه، این گل را به خاطر خطای محبی مردود اعلام کرد.

النصر با این پیروزی هفت امتیازی شد و به صدر جدول گروه D صعود کرد. شاگردان محرم نویدکیا هم با سه امتیاز در رده سوم گروه باقی ماندند و فاصله‌ای دو امتیازی با السدِ رده دومی دارند.

 

مرتبط ها